۱۳۸۷ اسفند ۳۰, جمعه

ماهی قرمز توی پلاستیک!

من در لحظه سال تحویل مثل این ماهی قرمز توی پلاستیک بودم. ماهی قرمز توی فضای محدود پلاستیک نفسش تنگ شده و داره توی دلش آرزو می کنه که صاحبش اون رو خیلی زود به خانه ببره و رهاش کنه توی حوض آب وسط حیاط.





۵ نظر:

  1. Kianoosh jan
    Sale no mobarak.

    پاسخحذف
  2. درود. با وجود غم سنگين جان سپردن عزيزان آقايان حشمت ساران و صيافي در زندانهاي رژيم ودر آستانه نوروز قلب وروح هر انسان آزاده اي را بدرد مياورد . به شما و تمامي رادمردان با شرف و دلسوز ايراني و آزده نوروز را شاد باش ميگويم . به اميد كوششي مستمر و فراگير براي آزادي ايران نوروزتان پيروز هر روزتان نوروز

    پاسخحذف
  3. salam,sale noo mobark,fekr mikonam hameye ma inja mesle mahye ghermez to pelastikim:(sale khobi dashte bashi,inam ye jooreshe:)omidvaram emsale sale tahaool bashe vahameye mahi ghermeza azad bashan....

    پاسخحذف
  4. salam.omidvaram ba zody dar iran azad babinmat
    dost golam
    eradadt mand:poya

    پاسخحذف
  5. «به نام پروردگار قادر ، جداکننده ی حق از باطل»

    «دومین بیانیه ی انجمن طنز پردازان ال یاسین»

    اعضای انجمن طنزپردازان ال یاسین، با توجه به حبس طولانی مدت و عدم آزادی استاد «ایلیا میم» (رهبر جمعیت ال یاسین)، بی خبری از وضعیت ایشان و احتمال امتداد یافتن تزریقات مشکوک و خونریزی های مجدد و انواع پروژه های تخریب و ترور معنوی ایشان و از سوی دیگر ضرب و شتم و اعمال فشارها و درخواست های غیر قانونی از اعضای بازداشت شده جمعیت ال یاسین توسط دایره مذاهب وزارت اطلاعات، آغاز سال نو و عید نوروز را به رسمیت نشناخته و عید را آن زمانی می دانند که عدالت و راستی و آزادی بیان برقرار باشد و استاد ایلیا در بند نباشد.

    طنزپردازان ال یاسین مصرانه خواستار آزادي هرچه سريعتر معلم بزرگ خود، اعضای دربند جمعیت ال یاسین، خانم ها نازی حسامی و میترا نجفی و آقایان مرتضی رسولیان و علیار نیک فرمان و دیگر صاحبان اندیشه و تمامی قربانیان عداوت هستند.

    این انجمن، از تمامی آزاداندیشان زخم خورده و آسیب دیده از جلادان اندیشه که با بی عدالتی ها و ظلم های روزافزون مواجه‌اند، از تمامی عدالت‌خواهان و آنان که عزیزانشان در بند اهریمن ضد آزادی اندیشه و بیان هستند و علیرغم دادخواهی و درخواست های مکرر ظلم ستیزی مورد حمایت داخلی قرار نگرفته اند، دعوت می‌کند اعتراض و دادخواهی خود را به شکل متن، تصویر ، کاریکاتور، فایل های صوتی و ... به زبان طنز تلخ برای انجمن ارسال نمایند تا به واسطه ی گویاترین و ملموس ترین زبان واحد جهانی که متن و تصویر است، فریاد ظلم ستیزی خود را به گوش رهبران دادگستر و عدالت خواهان و مدافعان حقوق بشر برسانیم.

    ما، هم صدا با تمام آزادیخواهان عدالت طلب دنیا، تفتیش عقاید و اعمال خشونت های قرون وسطایی را محکوم کرده و خواستار برپایی عدالت و راستی هستیم.

    به امید آشکاری حقیقت

    انجمن طنز پردازان ال یاسین

    پاسخحذف

نظر شما چیست؟