۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

برای بهروز

گفتگویی داشتم درباره وضعیت بهروز جاوید تهرانی با رسانه The Media Line که گزارشات خاورمیانه را پوشش می دهد. این گفتگو در اینجا به آرشیو این سایت رفته اما در این آدرس در دسترس است!

۱۲ نظر:

  1. آگاهي داشتن يا نداشتن؟
    كدام مسئله ساز است.
    به روز هستم. خوشحال مي‌شوم نظر خود را درباره مطلب بيان كنيد.

    پاسخحذف
  2. کیانوش گرامی
    گزارش واژه ی فارسی است با ات عربی جمع بسته نمی شه

    پاسخحذف
  3. روزجمعه 15خرداد 1388 خيابانهاي كوهدشت لرستان شاهد تظاهرات گسترده اي بود،در اين تظاهرات كه به وسيله ي نيروهاي سپاه پاسداران صورت گرفته بود،پاسداران تظاهر كننده با فريادهاي بلند شعار مرگ برخاتمي ، درود بر احمدي نژاد سر مي دادند، تظاهر كنندگان اين حركت را از ستاد احمدي نژاد آغاز كرده و به سمت ستاد ميرحسين موسوي رفته و تا ستاد مهدي كروبي ادامه دادند؛در آنجا نيز اغتشاشهايي را برپا نمودند.
    كميته ي امداد اين شهرستان نيزاعضاي خود را فراخوانده وبه آنان چك پئلهاي صد وپنجاه هزار توماني اهدا نمودند.

    پاسخحذف
  4. من دوست دارم عکس ازتون داشته باشم
    میشه از عکساتون تو سایت بذارید؟

    پاسخحذف
  5. ملیتهای ایرانی که در تبلیغات کاندیداها به نام اقلیتهای قومی نام برده می شوند در مواقع انتخابات هیزم خوبی می شوند برای داغ کردن تنور انتخابات .این مساله در اکثر انتخابات ریاست جمهوری در ایران از طرف کاندیداها مورد توجه قراگرفته وبخشی از سیاستهای تبلیغی کاندیداها در مورد حقوق اقلیتها واقوام بوده وهست .

    توجه کاندیداها به حق وحقوق ملیتهای مقیم در محدوده جغرافیایی ایران وتبدیل شدن این مساله به بخشی از شعارهای تبلیغاتی اولاً ناشی از اهمیت نقش تعیین کننده این ملیتها در انتخابات است دوماً این مساله حقیقت وجود تبعیض وظلم مضاعف در حق ملیتها ، ادیان ومذاهب مختلف ساکن در سرزمین ایران را نشان میدهد .

    ونشان دهنده این واقعیت است که بخش عظیم ودر واقع اکثریت جامعه ایران فاقد حقوق اساسی خود است و می توان گفت که جزو شهروندان درجه دوم هستند .

    آقای محمد خاتمی در خرداد 76 پیشتاز استفاده از این هیزم پر انرژی برای تنور انتخابات بود وتقریباً وی توانست بیشترین استفاده را از این مساله ببرد ، اما دیدیم که در طول هشت سال ریاست جمهوری هیچ کدام از شعارهایی که آقای خاتمی در مورد حق وحقوق اقوام وادیان ایرانی داده بودند تحقق نیافت .این عدم تحقق ،بخشی به خاطر این بود که خود واقعاً به این شعارها باور قلبی نداشتند وهمان طور که گفتم طرح آنها برای گرم کردن تنور انتخابات بود و بخشی نیز به این دلیل بود که تحقق آن فراتر از حیطه قدرت ریاست جمهوری بود .به هر حال آنچه ملیتها وادیان ایران بعد از
    ادامه در وبلاگ سنوور.................snoor2008.blogfa.com

    پاسخحذف
  6. با سلام
    كيانوش عزيز، من يكي از هموطنان شما و ساكن تهران هستم.
    در ابتدا بايد بگويم از صميم قلب خوشحالم كه شما به عنوان نماينده رسمي خارج از كشور كميته گزارشگران حقوق بشر برگزيده شديد و ضمن عرض تبريك و با اينكه مي دانم مسئوليت شما چند برابر شده، در اين راستا از شما خواهشي دارم.
    با توجه به اينكه شما يكي از دوستان قديمي آقاي بهروز جاويد تهراني هستيد و از رنجها و شكنجه هايي كه بيرحمانه و در عين مظلوميت بر ايشان وارد مي شود آگاهي داريد، از شما تمنا دارم كه صداي مظلوميت ايشان را به گوش سازمانهاي جهاني حقوق بشر برسانيد. كاري كه از داخل ايران با وجود سانسورهاي شديد نمي شود انجام داد.
    من خيلي تلاش كردم تا با سازمانهاي دفاع از حقوق بشر تماس بگيرم ولي اكثر اين سايتها و يا حتي وب هاي وابسته به آنها فيلتر شده و امكان دسترسي بسيار سخت ميسر مي باشد. حتي خانم شيوا نظر آهاري هم اكنون در زندان بسر مي برند و امكان تماس با ايشان از هيچ راهي ممكن نمي باشد. پس با توجه به اينكه تنها روزنه اميد من شما هستيد لذا از شما عاجزانه درخواست مي كنم كه تا آزادي بهروز از هيچ اقدامي فروگذار نكنيد.
    به سختي توانستم اين ايميل آدرس را از شماپيدا كنم و با تمام وجود آرزو دارم كه نتيجه بخش باشد.
    در آخر از شما بخاطر تمام تلاشهاي انساندوستانه تان تشكر مي كنم و باز هم خواهش مي كنم كه با تمام توان خود، ما از داخل و شما از خارج، از بهروز حمايت كنيد و نگذاريد كه مسائل حاشيه اي و هميشگي ايران باعث فراموشي اعتصاب غذا و وضعيت بحراني سلامتي ايشان شود و روزي براي اينكه كاري براي ايشان انجام نداديم حسرت بخوريم.
    با سپاس فراوان
    هموطن شما آنيتا

    پاسخحذف
  7. somebody.blogfa
    there is no connection
    just need help

    پاسخحذف
  8. سلام و خسته نباشید خدا خیرتان دهاد که در راه آگاهی مردم تلاش میکنید و به امید پیروزی قاطع ایمان بر حق و دیدن شما در روز قدس در صفوف ملت ایران . مطالبت بسیار پر محتوا بودند با تشکر از شما در صورت تبادل لینک ممنون میشوم
    یا علی

    پاسخحذف
  9. سلام و خسته نباشید خدا خیرتان دهاد که در راه آگاهی مردم تلاش میکنید و به امید پیروزی قاطع ایمان بر حق و دیدن شما در روز قدس در صفوف ملت ایران . مطالبت بسیار پر محتوا بودند با تشکر از شما در صورت تبادل لینک ممنون میشوم
    یا علی

    پاسخحذف
  10. افشاگری دیگری درباره یکی از نهادهای مرموز امنیتی موسوم به دایره مذاهب وزارت اطلاعات
    در راستای پروژه سیاه بولتن سازی و سناریوی اعترافات ساختگی توسط دایره مذاهب وزارت اطلاعات، 3 فیلم "گزيده بيانات استاد ايليا و صحنه هايي از برخورد طالبان مذهبي "، "تخریبهای دایره مذاهب وزارت اطلاعات" و "افشای پروژه جعل و تحریف و اعترافات ساختگی" درباره معلم بزرگ تفکر (استاد ایلیا)، مجددا انتشار عمومی یافت.

    برای دریافت فیلم ها و مطالعه بیوگرافی تعالیم و دیدگاه های استاد ایلیا، کتاب الکترونیک " آمین (ایلیا؛ خدا با من است)" را از لینک زیر دریافت کنید.

    www.Anti-Tahrif.blogfa.com

    ببینید و به سایر دوستان خود ارسال کنید.
    برای آشنایی بیشتر به وب سایت www.Ostad-iliya.Org مراجعه نمایید.

    پاسخحذف
  11. با سلام
    در تمام سالهای تحصیلات مقدماتی چیزی که تو ذهنم هک شده بود نقش استعمار گیر پیر در تمامی جریانات مربوط به اداره کشور بود.
    رد پایی که همیشه موجب آزارم بوده و هست همین دخالتهای انگلیس در مسائل جاری کشورم بوده است. از روزی که آنها پایشان به ایران باز شده سعی کرده اند با تمام نقشه ها ی که در سر داشته اند تامین منافع خوده بوده هست و آنچنان از موقعیت خود سوءاستفاده می کردنند که جای هیچ شکی برای هیچ کس باقی نمی ماند. آنها در بدو ورود خود نقشه های بسیاری را بررسی کرده بودنند که چگونه می شود در ایران ماندگار باشند.آنها رو آورده بودنند که با اعتقادات مذهبی ایران بازی کنند. در هر جایی که گوری بود و یا گورستانی در صدد بودنند آن را به عنوان امام زاده به مردم معرفی کنند. امام زاده هایی که در جای جای ایران به وجود آوردنند که همیشه ذهن و روح و روان مردم را سرگرم نمایند و از این کشور دارای سرمایه های طبیعی بسیار استفاده های تام را ببرند.
    و تا می توانستند طوایف موجود در ایران به جان هم اندازند و این نیز به تمام کشورهای همسایه ایران سرایت گردید و تنها حکام ایران با چنین فرقه های فقط در قلمرو خود گریبانگیر نبوده اند بلکه هر روزه با همسایگانش درگیر بوده اند به نوعی که هر دو طرف مدعی بودنند طرف دیگر در اداره کشور دخالت می نمایند.
    قصه ای که همیشه باعث عقب ماندگی سرزمینمان ایران بوده است. آنها تا می توانستند با استفاده از خرافه گوییها و باورهای مذهبی دروغین جامعه هیچ وقت نگذارند مردم در آرامش به سر ببرند.

    پاسخحذف
  12. درود
    دورادور از فعالیتتون باخبرم
    موفق باشی
    ولی یه چیزی داره برام مسلم می شه رسانه ای که شما براش کار می کنید خیلی منافع مارو در نظر نداره البته حق داره منافع خودشون براشون مهمتره
    من اینو می دونم که رسانه اونا مال اوناست
    کاش در رسانه ای برای ایران بودی
    این پستی که از نحوه خبرنگاری نوشتید خیلی کاربرد داره
    سپاسگزارم برای این اطلاعات کامل و مفید
    پایدار باشید
    پاینده ایرانمون

    پاسخحذف

نظر شما چیست؟