۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

خشم روزنامه کیهان از نامه به اوباما

از اینجا بخوانید:
http://www.kayhannews.ir/Detail.aspx?cid=6844

۱۲ نظر:

  1. درود فراوان به همه شما عزیزان.

    پاسخحذف
  2. درد روزنامه کیهان نشان میده که نامه تاثیر گذاری بوده. درود بر شما و دوستان مبارزتان. محمود-سنندج

    پاسخحذف
  3. به نظر من در این نامه به نکته مهمی در مورد ولایت مطلقه فقیه اشاره شده و بحث انتخابات غیردمکراتیک جمهوری اسلامی! به نظر من اوباما و کلا دنیا در پی معامله با جمهوری اسلامی هستند و مردم قربانی می شوند...

    پاسخحذف
  4. dorood bar to kianoosh jan, omidvaram halet khoob basheh, name besiyar khoobie! akhoonda hartor ke shodeh mikhan ba amrica kenar biyan!!!

    پاسخحذف
  5. برای همتون از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.کارتون و راهتون درسته.

    پاسخحذف
  6. پخش خبر جعلی حکم اعدام مرتضی رسولیان و یا خبر شکسته شدن دست و پای او زیر شکنجه های ماموران امنیتی نیزاز شگردهاهی پوچی است که تنها برای ایجاد رعب و وحشت در شاگردان استاد ایلیا ودست کشیدن از حمایت ایشان ، صورت گرفته است.
    Bozorgmarde-elyasin.blogfa.com

    پاسخحذف
  7. پخش خبر جعلی حکم اعدام مرتضی رسولیان و یا خبر شکسته شدن دست و پای او زیر شکنجه های ماموران امنیتی نیزاز شگردهاهی پوچی است که تنها برای ایجاد رعب و وحشت در شاگردان استاد ایلیا ودست کشیدن از حمایت ایشان ، صورت گرفته است.
    Bozorgmarde-elyasin.blogfa.com

    پاسخحذف
  8. ساخت فیلم های اعترافات دروغین با تکیه بر روش مونتاژ ، از جمله فرمولهای نخ نمای دژخیمان امنیتی برای تخریب نخبگان و روشنفکران ایرانی محسوب می شود. نمونه بارز آن فیام مونتاژ سخنان متفکر بزرگ –استاد ایلیا- می باشد. این فیلم مونتاژی را به همراه اصل آن میتوانید در آدرس زیر ببینید.
    Elyasin-efshagary.blogspot.com

    پاسخحذف
  9. روزنامهکیهان خودش افراطی است یا دفتر تحکیم؟ جکی هستند برای خودشان.

    پاسخحذف
  10. khosham oumade azat pesar kheyli ke vase bazi az in fofale ha va angalhaye interneti arzesh ghael nisti ke pasokhe arajifeshoono bedi, badjoori daran misoozan baradar, ghorbanet, miboosamet :)

    پاسخحذف
  11. اینگونه نامه ها هیچ تاثیری نداره. امریکا به فکر منافع مردم ایران نیست. مرگ بر جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
  12. فرنوش رام امروز در برنامه رنگین کمان رادیو اسرائیل پس از گذشت یک ماه اشاره کوتاهی به این نامه کرد و با منظور خاصی در ابتدا گفت « جالبه که این دانشجویان اکنون به استخدام صدای آمریکا در آمده اند » به نظر من این جور گفه ها غرض آلود و تاثیر بدی میگذارد . شاید منظور فرنوش رام این بود که فعالیت دانشجویی وسپس استخدام در یک رسانه بیگانه با هم در تضاد است و همخوانی ندارد .

    پاسخحذف

نظر شما چیست؟